Avastasin, tänu gmaili postkasti postanud reklaamkirjale, et Eestis on nüüd, 1,juulist projekti raames Abitaja teenus, mis pakub Abitaja telefonipõhist nõustamis- ja suhtlemisteenust üksikutele eakpõatele ja erivajadustega inimestele. Siit leiate täpsema info https://www.abitaja.ee/
Selle abitaja teenuse eeskujuks on juba aastaid Suurbritannias töötav telefoniliin “Silver line - helpline for old people” - https://www.thesilverline.org.
Usun küll, et Abitaja teenus leiab oma sihtgruppi.
Isikliku abistaja teenus jääb aga mulle ja minu südameasjaks.
Nüüd peab täpselt kirjutama ja rääkima teenusest, mis teenusega tegu on. Mulle tundub küll, et nüüd on võimalus segaduseks rohkemgi, kui ennem... Ennem sai öeldud, et isiklik abistaja ei ole tugiisik ega hooldaja ega põetaja. Nüüd lisandub loételu veel üks termin, mis ei ole isiklik abistaja - ta pole abitaja. Isiklik abistaja on isiklik abistaja.
Nii oli, on ja jääb.
Esimese hooga lugesin "Abistaja teenus", kui kummaliselt kõlav Abitaja teenus...
Muide, neile erivajadustega inimestele, kellel kõlav hääl ja suhtlemisoskus. teadmised, võiks abitaja töö sobida.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar