Sain äsja teada, et fonolukk ei eluaseme kohanduses abikõlbik.
Ma tõesti soovisin taotluse korralikult koostada. Olen küsinud oma KÜ-lt suuliselt ja kirjalikult nõusolekut, kuigi mitte veel päris allkirjade vastu. Küsisin julgesti valla sotsiaalosakonna juhatajalt Karmenilt, kas fonolukule on vaja ikka KÜ nõusolekut. Ta omakorda helistas Riigi Tugiteenuste Keskusesesse ja küsis, kas KÜ nõusolekut on fonoluku jaoks vaja - ja siis ilmneski, et fonolukk ei ole abikõlblik.
Põmmpauk!!
See on uskumatult absurdne. Minu meelest. Välisukse avamine ISESEISVALT kolmandal korruselt ON minu jaoks ülioluline. Mul EI ole 24 x 7 kedagi võtta, et ta jookseks alt ust lahti tegema. Mina ei vaja inimeste kõrvalabi 24 x 7. Ja siiski soovin, et mu koduuks, ka välisukski on minu koduuks, avaneks 24x 7. u
Või on seda liiga palju soovitud asjameeste poolt...
Igatahes nüüd ma ei kirjuta mingit eluaseme kohandamise taotlust. Kuigi paar päeva oleks selleks veel aega. See ei ole mulle abikõlblik.
Mul on süda täis ka enda peale. Miks ma jäin ootama toetuse raha... Oleksin võinud ju ammu ise lasta fonolukku panna... Tean, et inimene peab ise ülespoole ronima. Tihti ei saa abile lootma jääda...
Luban nüüd olla ise endale abikõlblik ja osta fonolukk - kõik saab korda. Mu külalislahkuski muutuib kvaliteetsemaks. Ja mitte ainult külalised ei ole tähtsad, vaid ka näiteks vajadusel kiirabi ja mis iganes pääste.
Eelmine nädal tõi kuller pakikese... Väga ootamatult. Õnneks oli naabrinaine Aime kodus.
Aga kavatsen kirjutada sellest kuhu iganes, Tugiteenuse Keskusessre ka. Ehk on sellest kellegile abi. Siis oleksin rõõmus...
Maarja, kellel on fonolukk, ütleb tema iseolemine on palju paremaks ja lihtsamaks muutunud... Fonolukkki võib olla vahel väga suur abivahend, mitte luks ese.
2 kommentaari:
See paras ajakirjanikele ette sööta ja õiguskantslerile ka - diskrimineerimine puude alusel ju...
Minu meelest ka... Ja jällegi mina - aga ei ole mis parata, ma lihtsalt ei suuda vait olla... Uskudes, et asi saab paremaks...
Postita kommentaar