Eesti Energiast on ikka pigem halvemini rääkitud, kui hästi... Aga mul on praegu hea emotsioon. Ja usun, et võlaosakonnast klienditeenindaja Merlel on samuti hea tunne.
Suhtlen elektriarvede maksmise pärast talviti üsna tihti Energiaga. Mitu - mitu kuud on mulle helistanud tagasi vastuseks e-kirjale klienditöötaja Merle. Eelmine kuu kirjutasin tänu, et kuulab mind rahulikult ja kannatlikult ära. See on olnud tõesti rahulik ja kannaatlik. Ta on alati siis helistanud, kui mul ei ole isikliku abistajat käepärast... Ükskord küsis isegi, kas mul ei ole abistajat, kes aitaks...
Tund tagasi helistas klienditeenindaja järjekordselt. Ootasingi Energia vastust oma ettepanekule. Hästi soe toon oli ta hääles. Kohe ütles, et ta teab, kellega räägib ja ütleb vaid vastuse (mis oli positiivne nagu soovisingi) ja lõpetuseks naeratas - seda ma küll ei näinud, kuid kuulsin ja tundsin. Sain vahele öelda "väga hea", "aitäh", ja lõpetuseks "teilegi ilusat päeva".
Muide, minu tänukirjale tuli Eesti Energiat vastus. Neile on iga rõõm oluline. Ja saatsid veel küsitluse, kuhu toonitasin, mida teha kõnepuudega kliendidega, kuidas kuulada jne.
Jagagem väiksematki tänu!!!
See muudab päeva paremaks.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar