Püüdsin leida lahendust elektriarvele. Ei viitsinud esindusesse minna. Seal tavaliselt on seal suht ebamugav suhtlemine. Seekord saatsin emaili. Panin mobiilinumbri taha igaks juhuks, et mul on häälduspuue... Pooleteist tunni pärast helistaski energiast hästi meeldiva häälega klienditeenindaja.
Kõne ei olnud probleem!
Mõtlengi, kas esinduses kohmetutakse hoopis ratastoolist, mitte häälduspuudest... :)
Kuid lahendus probleemile on ka olemas.
Eesti Energia sai minult täna plussi :)
8 kommentaari:
Tore! :)
:)
Hmm. Nii palju kui ma võiks enda poolt öelda, ei häiri see, et inimene on ratastoolis, neid näen iga päev. Ei häiri ka häälduspuue. Segadust tekitab hoopis midagi muud...
Lihtsaim viis minu kogemusest on jääda nr.8004545 peale ja mis vaja seal maha vuristada,soovitavalt ettekirjutatud paberi pealt...Sest mulle vastati e-mailile,et nad lõpetavad meilide pealt näitude võtmise juulis.
Aiman vist, mis see muu on...
Energia kodukal on iseteenindus ja minul see töötas ka, kuigi raadio hoiatas, et mingi häire id-ga...
Minu meelest täitsa mugav.
mmhh :)
Postita kommentaar